Reklamation & retur

Retur/Ångrat köp

Är du av någon anledning missnöjd eller ångrar ditt köp? Bara kontakta oss på hej@barnsmart.se eller via formuläret nedan, så hjälper vi dig att genomföra en retur! Glöm inte att beskriva ditt ärende, bifoga ordernummer och ditt namn. 

Återbetalning

Klarna: Har du redan betalat din faktura kommer Klarna kontakta dig för återbetalning av återstående belopp. Återbetalning sker utan dröjsmål (normalt inom några dagar) från att vi mottagit varan i retur. Har du inte betalat fakturan rekommenderar vi dig att rapporterar en retur till Klarna för att undvika eventuella påminnelseavgifter under tiden vi hanterar din retur. Det gör du enkelt på klarna.se eller via Klarnas app.

Swish: Återbetalning sker utan dröjsmål (normalt inom några dagar) från att vi mottagit varan i retur till samma konto som användes vid betalningen.

Ej uthämtat paket

För ej uthämtade paket från postombud debiterar vi dig för returfrakt, administration och hantering, för närvarande 99 kr.

Allt gott!
Önskar gänget på Barnsmart.se 


JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.